Monday, January 24, 2011

SALE...OHH... SALE..

ngeh3...kalo nak tau, saya nie mmg pantang nampak n dgr p'kataan S.A.L.E. ... haa mula lah gatal tangan nih nak m'kuar'n RM yg ade dlm purse n atm..heehaaa...sale..ohh sale..sgt teruja dgnnyer...

ckp psl sale nie kan.. baru2 nie saya follow mr.suami main bowling kat kLaNg PaRaDe...kebetulan lak kat dpn tempat bowling tu ada wat sale... 'PaRkSoN eXtReMe WaReHoUsE SaLe 2011'...woww..with prices so low...
u wouldn't want to miss it...heehaaa..

so...saya pun dgn ekstremnyer telah m'sedekah'n RM mr.suami kpd en.cashier yg tukang jaga kaunter pd hari tu..huhu nak tau pe yg saya beli????? pe lg kalo bukan baju2an my chayunk Danish... baju2 baby murah giler.. terus saya jd rambang mata..xtau nak pilih yg mana..saya ni pantang nmpk baju baby... last2 dpt gak ler 4 helai baju PooH..

p/s : sory..diz n3 pon no pic ok..










No comments:

Post a Comment