Monday, November 30, 2009

LaYaN TaG LeR PulaK

Jom layannn my tag..aku telah di tag oleh ofismate, lia..

1. Bekas Kekasih saya :
ntah xtau kat mane skrg, x dpt dikesan hahaha

2. Saya Sedang Mendengar :
lagu yg sedang b'kumandang di radio..x sure lak ape tajuknyer

3. Mungkin saya patut :
tambah berat badan..betul3

4. Saya Suka :
jalan2..shopping..makan2..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
ramai lah nak sebut sorg2..

6. Saya tak faham :
nape saya jawab soalan tag ni..hahaha

7. Saya Kehilangan :
gambar2 time skola rendah dolu..puas mencari tp x jmpe..br jer plan nk upload dlm facebook

8. Ramai yang berkata :
saya ni ok jer time pregnant..xde mabuk2 

9. Makna Nama Saya :
Nor Aznita..
kena tanya my parents lah cz diorg yg bagi nama...

10. Cinta itu adalah :
C - cintaku yg satu
I  - impian yg nyata
N - nikmat yg berbeda
T - tanpa pengertian
A - antara kau aku

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
sdg menjawab soalan tag..org tu adalah saya heheheh

12. Saya akan cuba :
menjadi seorg isteri yg taat kpd suami..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal abadi...

14. Telefon bimbit saya :
Nokia 6300..so far x t'pk lg nk tukar yg latest..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
mesti tengok suami ade x kat sebelah..hehe sgt syg sm dia lalalala

16. Saya paling meluat apabila :
terlihat adegan couple yg x sedar diri..fhm2 sndiri laa yer..

17. Pesta/Parti adalah :
time 4 enjoyyy

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui :
anak kucing kot..ntah la saya ni bkn pencinta haiwan..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
umur skola tadika kot..zaman baru nk kenal kwn2

20. Hari ini :
mkn rojak mamak tp die pny kuah manis gler daaaa..ilang trus slera nk mkn...

21. Malam ini saya akan :
iron sepsg bju kurung n sehelai tudung..

22. Esok pula saya akan :
kuar umah kul 7.30am n g keje..

23. Saya betul-betul inginkan :
dok umah sendiri..alangkah bahagianyer..

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
emm aku tetap aku..xkan nk b'tukar wajah jd lisa surihani lak hehehe

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
aper2 ajer...

26. Makanan barat atau Jepun :
not my taste..

27. Bilik yang terang atau gelap :
mestilah gelap, baru syok nk tido..hohoho

28. Makanan segera adalah :
sume mknn yg org panggil 'fast food'

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang :
bye..take care..ayat utk suami t'sayang

30. Siapa yang anda mahu tag
ntah xde sape kot...cz baru ade sorg followers jer hahaha

No comments:

Post a Comment